Brudklänningen införskaffad!

Igår var jag, Ninni och mamma i Södertälje på Princessa för att kika på brudklänningar. Detta var något av det roligaste jag gjort. Mamma och Ninni gick lösa på klänningar de tyckte att jag skulle prova och jag hade inte så mycket att säga till om :) Det tråkiga var ju att det var fotografering förbjuden vilket jag kan förstå, men det hade ändå varit roligt att ha bilder på sig själv i alla klänningar.

Klänningen är en Demetrios från år 2010 och den känns verkligen jag. Det var klänning nummer 2 som provades, och vi alla tyckte redan då att det var en done deal, men, ska man prova klänningar så ska man! Det blev 4 klänningar till att prova, och när jag sedan provade nummer 2 igen så kände jag att det var klänningen med stort K. Det köptes även en slöja, även fast jag inte hade tänkt att ha någon, samt ett armband och ett par örhängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0