Det tar sig, sakta men säkert....

Idag har jag hunnit med både att lämna in min förlovningsring på förminskning och ditsättning av diamanter samt beställt alliansringen! Äntligen! Kommer kännas mer på riktigt när jag får se ringen ;D

Vi har även varit iväg och provfotograferats av vår tilltänka bröllopsfotograf ute i Sundby Gård. Det gick väldigt bra och nu väntar jag och hjärtat med spänning på bilderna! Så snart kan vi även stryka fotografen från todo-listan!

Nu är jag astrött men väntar på att tvätten ska bli klar, zzz...

~ Hitta en brudkläning (ska och prova klänningar i en butik på lördag).
~ Välja fotograf (ska och provfotograferas under nästa vecka).
~ Välja mat till festen (provsmakning imorgon fredag).
~ Lämna in min förlovningsring för förminskning samt beställa alliansringen.
~ Sebbes kläder har vi inte ens börjat med.
~ Transport för gästerna mellan kyrka och fest måste kollas upp och ordnas.
~ Ev. byta makeup artist.
~ Hitta en gitarrist till vigseln som ska plinka iväg en låt som en vän ska sjunga.
~ Hjälpa tärnan att hitta en klänning.
~ Hjälpa min mor att hitta en klänning/något att ha på sig.
~ Se över hur mycket alkohol som kommer att behövas.
~ Planera bordsplaceringen.
~ Festprogram ska göras.
~ Bordsplaceringskort ska göras.

Nu är det mest småsaker kvar, förutom att hitta kläder till hjärtat. På måndag kör vi ett race inne i staden. Jag vet redan hur han ska se ut (klart att det är jag som bestämmer) och har bilder så vi får se om vi är glada på måndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0