Jag hinner inte...

Jag börjar få panik. Det är en rad större saker som inte är klara inför bröllopet och jag fattar inte hur jag ska hinna med allt? Bakslaget igår med klänningen kom ju igentligen inte som en chock och jag borde kanske ha förberett mig mer och redan haft en backup-klänning. Men med ett hektiskt liv där jag jobbar en hel dag, följt av träning så är jag hemma sent och hinner knappt få någonting annat gjort.

Jag har massor av saker till bröllopet hemma som jag vill ta bilder på och lägga upp här men jag hittar ingen tid! Helgerna är för det mesta också uppbokade och jag hinner då inte heller göra något. Att hålla budget är inte heller det lättaste, inte om man är jag i alla fall. Jag vill såklart ha det bästa och det finaste men jag måste hitta en gräns. Måste sluta tänka på alla andra. Jag är helt utmattad.

Saker som måste göras:

~ Hitta en brudkläning (ska och prova klänningar i en butik på lördag).
~ Välja fotograf (ska och provfotograferas under nästa vecka).
~ Välja mat till festen (provsmakning imorgon fredag).
~ Lämna in min förlovningsring för förminskning samt beställa alliansringen.
~ Sebbes kläder har vi inte ens börjat med.
~ Transport för gästerna mellan kyrka och fest måste kollas upp och ordnas.
~ Ev. byta makeup artist.
~ Hitta en gitarrist till vigseln som ska plinka iväg en låt som en vän ska sjunga.
~ Hjälpa tärnan att hitta en klänning.
~ Hjälpa min mor att hitta en klänning/något att ha på sig.
~ Se över hur mycket alkohol som kommer att behövas.
~ Planera bordsplaceringen.
~ Festprogram ska göras.
~ Bordsplaceringskort ska göras.

Jag har säkert glömt ett gäng saker, men detta är det som jag kommer på nu.
Brauche hilfe bitte!





Kommentarer
Postat av: Zycannax

Tycker du är jätte fin och klänningen med ! :) KRAM :)

2012-04-21 @ 19:52:25
URL: http://www.zycannax.com
Postat av: MELLIE ♔

Hoppas du får en grymt bra helg! :)



http://MODEAPA.blogg.se/

2012-05-05 @ 12:26:09
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0