Party Party

I lördags bar det iväg till andra sidan stan med gröna linjen. Ändhållplats Hässelby Strand. Jenny har äntligen fått tag i en lägenhet utan spindlar och andra kryp och detta firades med en brakfest! Efter 1½ timmes resande kom jag och Ninni äntligen fram och kunde påbörja vår vinkonsumtion. Ninni hade tänkt att endast köpa en flaska vin och låta mig dricka hela boxen själv, men runt 22-tiden så var den totalt tömd. Tur att jag känner mina vänner.

Sebbe kom förbi sent för att hämta oss och köra oss hem och det blev en tur förbi grillpalatset. Kycklingburgare <3
Igår låg jag och åt kladdkakesmet och tittade på Biggest Loser. Mådde väl som jag förtjänade. En sån där dag när man känner att man aldrig mer ska dricka.






Fixar frillan inför ferre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0