Nu är jag fru!

Helgen har varit helt underbar och jag och MIN MAN (haha känns så weird) är fortfarande helt slut. Känner såhär i efterhand att jag skulle plockat ut mer semester (hela veckan ut) så jag kunde vila upp mig. Sebbe har åkt iväg till Dreamhack för att bygga nät, och åker sedan ner till Karlshamn och är borta i totalt 4 veckor. Härlig början på äktenskapet :( MEN, vi har gjort det förut och vi grejar det. Vi får bara längta lite extra efter varandra.

Bilder har jag inte fått ännu av vår fotograf, hon ska gå igenom en miljon bilder ungefär, så ni får kika på Facebook på de mobilbilder som ligger uppe så länge. Däremot tänkte jag ta och visa tårtan som var bakad av Annika vars tårtblogg jag hittade. Ett mycket smart drag av mig då den var himelskt god! Då det var en trevåningstårta kom hon på plats och monterade den. Tråkigt att vi aldrig hann träffa varandra, men det blir fler tårtköp av denna dam!

Bilder och info om tårtan finns här.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Underbar dag! <3

2012-06-12 @ 09:21:22
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0