Ännu en pusselbit på plats

Igår kväll träffade jag 2/3 av de tjejer och killar som ska servera på bröllopet. Det gick väldigt bra och det känns jätte tryggt att lämna ifrån mig ansvaret till dom. Speciellt killen i gänget som kommer vara den som är "ansvarig" för festen och att allt flyter på. Han var precis likadan som jag, kontrollbehov delux :) I like!

Det roliga var dessutom att han tyckte om Serbien och semestrade där varje sommar. Han känner till kulturen och vet hur serbiska människor är. Han tyckte även att vi måste servera sljivovica vilket jag håller med om! Då Ninni ska du få igen för strårommen du bjöd på! Haha. Detta kommer bli hur bra som helst!

Stort tack till Sofie som fixat fram min serveringspersonal. Du är en av de bästa! <3




Loooong time ago... hårfärgen säger väl allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0