Från gammalt till nytt

I fredags fick jag äntligen tillbaka min förlovningsring som varit bortlämnad till Smycka i Farsta för lite omarbete. Först och främst skulle den förminskas då den var 4 storlekar för stor (ingen aning hur det blev så, men med tanke på guldsmeden som sålde dom till oss gjorde fel), och det skulle även sättas in diamanter. Efter 4 låååånga veckor så har jag nu fått den tillbaka och den blev så vacker!

Hämtade även vigselringen i lördags och även den är jätte vacker. Jag blev dock rådd till att inte använda min förlovningsring fram till bröllopet eftersom den kommer att slitas och inte vara lika glansig och blank som vigselringen :( Jag lider kan jag tala om!

Från:


Till (kass mobilbild, tar en bättre efter bröllopet):

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

BIG like!

2012-05-28 @ 12:08:32
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0