Provuppsättning och provmöblering

Nu har jag äntligen varit iväg till Therese och gjort provuppsättningen. Vi körde på efter den bild jag hittat med löshår och allt, men när vi var klara och tagit ur löshåret så bestämde vi oss för att köra på ett annat sätt :) Kändes mycket trivsamt och mer som mig. Så nu är håret helt klart! Ännu en sak att boka av på listan.

Efter frissan åkte jag och min mor till festlokalen för att provmöblera. Tur att vi gjorde det då det fanns olika bord och inte många av varje. Dessutom så fick jag ändra om lite i bordsplaceringen för att det skulle gå och nu är den mycket bättre. Jag är såååå nöjd. Ska bli riktigt roligt att få duka upp och dekorera allt dagen innan!

 

Sorry Therese att det blev en bild när du blundar men du är söt ändå :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0