Rompah!

Efter att ha gått i ca 1½ månad med en mascara som varit i princip helt slut så har jag äntligen gått och köpt mig en ny. Make Up Store finns ju heller inte överallt, så att hitta ett närliggande har varit ytterst omöjligt, tills idag när jag upptäckte att Kicks på Fleminggatan säljer deras produkter.

Har även varit inne på Västmanagallerian och införskaffat ett par nya leggins, efter min lilla incident hos Ninni då de sprack när jag satte mig i soffan och jag fick gå hemma hos henne och visa hela röven. Inte så kul för mig, men Ninni var skadeglad och fick andnöd.



Kommentarer
Postat av: Ninni

Mwahah yääää :D

2012-04-11 @ 17:32:40
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0