Träning och pajbak!

Idag var tanken att sola så det i alla fall ser ut som att jag har varit på semester när jag kommer tillbaka till jobbet om två veckor. Enligt alla väderlekar så skulle solen vara framme hela dagen men i verkligheten så var det stora moln och en regnskur :(

Visserligen så blev det en bra dag att träna för första gången igen på två veckor. Herregud vad styrka jag har tappat! Helt otroligt på ynka två veckor bara, men jag antar att det blir så när man lever på en vindiet.

Nu ikväll har jag faktiskt lagat till två stycken pajer för första gången, och jag måste erkänna att jag är helt fantastisk på att laga till paj. Himmelskt god! Dock har jag inte smakat på taccopajen ännu, men den är säkert också helt fenomenal i smak!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0