Julafton i Stockholm

I söndags firade jag, hjärtat, mamma och pappa julafton hemma hos oss men julmat, julklappar och trevligt sällskap. Mina hemlagade köttbullar tog slut detta året med, såsom året innan :) Gjorde även egen janssons frestelse som blev väldigt lyckad!

Mamma och pappa fick massor med julklappar av mig och hjärtat. Det gäller ju att skämma bort de äldre nu såhär till jul ;) Det var lite av varje, både sådant som man behöver och lite sådant man ville ha. Handukar, sängkläder, böcker, strumpor med mera :)

Jag själv fick en ring från Thomas Sabo som jag önskat mig och hjärtat fick en elektronisk p-skiva. Behövdes, nu slipper vi böter för hans glömska ;)


















Kommentarer
Postat av: Pappa

Mycket god Julmiddag och därefter en trevlig "Julaftonutdelning", (6 dagar innan).

Jag fick även en trådlös enhet, så jag kan köra HDMI direkt från min dator till TV:n.

Slipper nu springa ännu mindre.

Det och all mat gör att min mage nu börjar närma mig, så som Nini såg ut 3 dagar innan födsel.

Ack "Jocke, ditt feta elände, upp och rör på dig!", (Röst från mitt inre ordentliga samvete, Suck)

2011-12-22 @ 17:55:13
URL: http://www.visattra.com
Postat av: Ninni

Underbara bilder :D Chokladen gick varm här hemma på vår julafton <3 tack för alla fina presenter <3<3

2011-12-26 @ 17:13:21
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: BELLZOR :D

Hej! Är du intresserad av ett bloglovin' och/eller blogkeen-byte? :) Säg till när du lagt till mig (och på vilken av dem) så lägger jag till dig direkt efter :) <3



MÅNGA KRAMAR OCH GOTT NYTT ÅR! <3

2011-12-29 @ 22:23:39
URL: http://bellzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0