Sista delen av Östersjöfestivalen

Idag har jag faktiskt inte varit så sliten som jag trodde att jag skulle vara. Efter fyra dagars festande så har jag faktiskt pallrat mig iväg på en promenad, druckit massa vatten och ätit nyttigt. Igår satt vi visserligen och titta på OZ medans vi drack då alla utan jag i princip inte pallade mer alkohol. Det har varit en trevlig vecka här i Karlshamn med festivalen och det är skönt att det är slut.

På fredag åker jag nog hem till mitt Stockholm för solens skull eftersom att den inte behagar att visa sig här nere. Det ska även bli kul att få träffa Ninniboll efter snart 5 veckor och hennes lilla skrutt!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Välkommen hem kajan

2011-08-01 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0