Tre monster

I helgen var jag hos kollegan i Arboga och spenderade tid med hans familj. Man tror att tre barn i åldern 2-7 ska ta livet av en men dessa monster var inte alltför jobbiga. Mest på morgonen när man ville sova var det störande men inte annars :)

Vi hann med grillning, vindrickande, film, shopping och en tripp till lek&buslandet i Örebro. Lek&buslandet var hur kul som helst. Klätterställningar, studsmattor, rutchkanor, bollhav och allt möjligt annat kul som även vi vuxna kunde roa oss med. Ett riktigt cardiopass för att hänga efter ungarna som sprang och klättrade. Riktigt  svettigt att slänga omkring fyra ungar i bollhavet som attakerade tillbaka med att kasta bollar på mig. När en boll träffade ögat med en smäll så orkade jag inte mer. Då blev det chill i bollhavet för min del.

En riktig nice helg har det varit och snart är det dags för semester! WOHO!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar bilden starkt!!!

2011-07-13 @ 14:38:01
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Ninni

grym bild på äcklig sak! :D

2011-07-13 @ 17:21:32
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0