Bröllopsklänning

Jahopp. Fick min klänning igår från Kina. Tänkte vara smart och iaf testa att beställa klänningen därifrån. Det failade. Ska man skicka efter från Kina ska man nog välja en av de populära webshopparna som tex Milly, vilket jag inte gjorde. Jag beställde från Ebay. Beställde den dessutom med min längd (173cm) plus skor (10cm) men den var för kort. Den slutade ungefär vid fotknölarna. Min underkjol som jag beställde i samma veva från samma säljare blev utbytt mot en lite slöja. GREAT!

Nu är det prova klänningar som gäller. Får nog ta en veckas semester för att hinna med detta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bilder framgooglade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollar www.lightinthebox.com?

2012-04-19 @ 13:28:45
Postat av: sabz

Vågar inte skicka efter ngt mer nu ifall att det blir fel, och sen vet jag inte om den hinner komma :(

2012-04-19 @ 13:31:13
URL: http://leatherkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0