Makeupartist?

Jag hade länge planerat att en av tjejerna på make up store på Norrlandsgatan skulle sminka mig. Tjejen var asgrym och visste precis vad som funkade med mitt ansikte. Nu 3 år senare fick jag tag i henne och det visade sig att hon flyttat till Norrköping och att hon ska utomlands på vårat datum. Typiskt.

Så nu sitter jag här i djungeln av andra makeupartister som jag inte vet någonting om. Deras portfolios visar inget som gör mig exalterad och jag känner mig körd. Men det är 3 månader kvar och jag ska väl hitta någon förhoppningsvis. Någon som är lite mer extra bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallu!

Kul att du gillar vad du gillar vad du ser. Ännu roligare att du ska gifta dig. Stort grattis. Du kan maila mig på [email protected]

2012-02-27 @ 14:35:35
Postat av: Johanna

Hoppas du hittar någon :)

2012-02-27 @ 14:43:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sara Lindén

Sara Maria Ahrenius kan jag rekomendera! http://www.passionforcolor.se/



2012-02-27 @ 14:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0