Besiktning

I flera veckor som har blivit månader har jag gått och tänkt att jag måste besikta bilen. Men när det är snö och kallt ute och man inte kan tvätta bilen på ett enkelt sätt så går tankarna i graven. I tisdags kom jag ihåg detta med besiktning och bestämde mig för att beställa en tid. Jag upptäckte då att jag har kört runt med en bil med körförbud då jag skulle ha besiktat bilen senast 29 februari. Nu är ju inte det en massa dagar men när man jobbar inne i stan på Kungsholmen där det kryllar av snutar så blev jag ju lite rädd (fast i och för sig så har jag aldrig blivit stoppad under mina 10 år med körkort).

Som tur var så fanns det tider på bilprovningen i Norsborg på eftermiddagen. Tid bokades och jag åkte dit. Pärlan gick igenom felfritt! Så nu funderar jag på om jag ska sälja den eller om jag ska behålla den....

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

Tycker pärlan ger dig otur med massa :/

2012-03-08 @ 11:59:10
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0