Skorna är mina!

Minns ni inlägget om mitt problem med vilka skor jag ville ha på bröllopet? De skorna som jag ville ha var nämligen slut på Haléns där jag hittade dom, och de fanns ingen annanstans att köpa, vare sig i Sverige eller på någon annan plats i världen. Nu när man ska gifta sig så blir det ganska mycket häng på Ebay för diverse småsaker, och där hittade jag självklart skorna! Problemet där var att säljaren inte skeppade till Sverige alls utan endast inrikes. Fick idag tag i en annan säljare som sålde dessa skor och hon hade inga problem att skicka dessa till mig! Så, nu är de betalda och jag väntar med spänning!

 


Kommentarer
Postat av: Ina

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! Snygga!! :D

2012-03-26 @ 20:18:23
URL: http://inas.se
Postat av: Ninni

Nää de förstår ja :(( vette fan, e ju en v nu o hostan blir fan bara värre :o va skajagöraaaaaaa

2012-04-03 @ 07:41:44
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0